Wednesday 16 August 2017

Alternativ Handelsregler


Jag tror att en viktig övning i handel är att granska stängda affärer, diagramarbete och metodik. Det är en värdefull övning eftersom du nu har fördelen av att veta resultatet av din ursprungliga uppsats. Detta gör det möjligt för dig att upptäcka handelsfel, uppdatera din nuvarande avhandling och tweak Din handelsmetodik Genom denna praxis utvecklade jag mina egna handelsregler som jag skulle vilja dela med dig. Jag har så många regler om alternativ som det inte ens är roligt - och allt är utformat för att skydda mig från mig själv. T. ex. Handla riktigt med highfliers i alternativ Nej Intercontinental Exchange ICE, CME Group CME eller Google GOOGL - Jag gör det bara Jag kan inte handla något i alternativ som kan skada mig Jag tar inte positionsstorlekar som kan dödas sårt Jag är nöjd med trevliga singlar och dubblar som de snabbt lägger på med tiden, jag skulle inte veta vad jag skulle göra med mig själv om jag inte kunde handla, och eftersom jag har en växande portfölj, tar jag inte galen chanser. Jag handlar med respekt - och med en syfte f Eller mitt liv. Jag respekterar mina pengar genom att använda lämpliga positionsstorlekar Bara för att du har råd att köpa 50 000 värden av Apple AAPL-lager, betyder inte att du kan - eller borde - köpa 50 000 värden av Apple-alternativ. Om alternativet har en Snygg pop direkt utanför fladdermusen som över natten och jag får vinster från 30 till 50, jag säljer min position omedelbart, jag kan alltid komma tillbaka in. Om alternativpositionen fördubblas över tid säljer jag hälften till den punkt som det dubblerar och låt resten göra dess sak. Om jag har parat min position, återgår alternativet till mitt inträdespris, lämnar jag. Om handeln går emot mig från början, kommer jag att avsluta med en förutbestämd maximal kontantförlust eller vid den tidpunkt då alternativet förlorar 50 av Dess värde, beroende på vilket som kommer först. Om ett alternativ hinner ner och blåser förbi mitt stopp och är nere 80, kommer jag att hålla det och göra ingenting för att det i allmänhet kommer att rätta en touch så jag kan få en bättre utgång - inte en jämn Avsluta, bara en bättre utgång Det här händer med alla Mindre än 80 på ett mellanrum och jag tar mina klumpar omedelbart a nd exit. I köper inte optioner på en illikvida aktie. Om ett alternativ inte har gjort några riktiga framsteg under den första veckan äger jag det, avslutar jag. Om du handlar ett alternativ eftersom aktien går till ett förutbestämt pris kommer jag att avsluta Alternativet när beståndet träffar sitt mål. För varje 1000 vinst i en optionsposition säljer jag tillräckligt med positionen för att banka den 1.000. Få en e-postmeddelande varje gång jag skriver en artikel för riktiga pengar. Klicka på Följ bredvid min byline till den här artikeln. PM: s stora körning av Nov Dec dubbelbotten verkar vara slut på ånga Vid denna morgon s topp st. Hip-återförsäljaren Urban Outfitters URBN startades från SP 500 efter slutet i fredags All S amp. Kort efter MXIMs kraftfulla breakout-vinst den 1 27 släpptes börsen i ett smalt konsolideringsmönster. Det här utlöser den här veckan. Vi behöver lite mer tid på det. SOLD XLNX MAR 55 RALLERAR TILL 4 80 IN AT 4 55 KÖP. Träningsregler, Tips, Och Techniques. Buy inneboende värde och sälja tid värde, när det gör det är consiste Nt med din outlook för stock. buy låg volatilitet, sälja hög volatilitet. köp mer tid, sälj mindre tid. Simple är bättre Det finns många alternativ positioner du kan konstruera som ser ut som de kan ha någon merit alltid jämföra en exotisk strategi att bara Köper ett samtal eller lägger eller använder en vertikal eller kalender Du kommer vanligtvis att upptäcka att det exotiska läget inte har någon verklig fördel, och det kommer troligen att vara svårt och dyrt att gå in och ut. Var försiktig om du hittar en situation som verkar garantera en stor avkastning De är ofta samma situationer som har stora förluster, till och med möjligheten till obegränsad förlust, om du har fel. Spårvolatilitet De flesta aktieinvestorer har vana att spåra prisåtgärder med olika indikatorer för att fatta köpbeslut. Alternativstrategier kan Dra nytta av mer än bara aktiekursrörelse Många strategier drar nytta av den implicita volatiliteten som stiger eller faller, och du kan spåra volatiliteten för att fatta strategibeslut. Du kan antingen behålla register över IV av ett lager eller du kan hålla register som visar vad en strategi kostar för att gå in från en dag till nästa. Till exempel kan Ratio Calendar Call dra nytta av en ökning av volatiliteten efter att du har skrivit in den, vilket innebär att du vill ange Det när volatiliteten är låg Du kan hålla journaler som visar vad kostnaden för inmatning för ett Ratio Calendar Call är varje dag, och köp det så länge du fortfarande är bullish när det är billigare, vilket visar att IV ligger i ett lågt utbud. Tala inte in positioner vid öppningsblocket och särskilt inte med marknadsordningar. Du kommer inte troligen att få den bästa fyllningen Vänta tills marknaden slår ut sig och använd sedan gränsvärden för att komma in. Om du vill lämna en position, försök använda gränsen bud eller ber om att du tror att du inte har någon chans att bli fylld, på marknaden öppen. Det kan vara någon där ute som är desperat att bli fylld av någon anledning, och du kan få bättre än normalt pris. Om du vill lyckas över en lång tid Tidsperiod, håll din risk på varje handel ve ry låg 1-2 av din kontostorlek Om du än har det och riskerar att gräva dig själv i ett hål om du har några dåliga affärer i rad Om du lyckas öka risken något om du går igenom en grov patch, Din risk ännu mer. Ignorera någon som gör fordringar som 33 000 till 10 miljoner på bara 18 månader. Även om det är sant betyder det att de riskerade allt de hade flera gånger. Du kommer aldrig att höra om de andra 10 000 handlarna som gick iväg och försökte göra det samma sak Och om promotorerna kan göra det konsekvent själva, varför säger de dig om det. Läs om grekerna Även om allt verkar ogenomträngligt i början, vad grekerna representerar är viktigt för alternativhandel På den här sidan försöker vi presentera Alternativ grekerna på ett mer praktisk sätt än någon annan information du kan komma över. Ge det ett försök. Om du inte kan få fullt värde för ett långt samtal på utgångsdagen kan du korta börsen och utöva det långa samtalet på så sätt du få det fulla värdet mellan th e lång strejk och det pris du kortade till. Du är till exempel länge ett 30 strejk på utgångsdagen. Aktien är klockan 31 00 men du kan inte hitta en köpare för ditt samtal någonstans nära vad du borde få 1 00 Korta beståndet vid 31 00, vilket ger 3100 00 Utöva samtalet, vilket innebär att du köper aktien på 30, en 3000 debit Nu tar din långa lager avkortningen och du är kvar med 100, mindre provisioner Ring din mäklare och fråga om samma dag övning om du vill göra detta. Ibland efter utgången, vissa mäklare korsar inte handel som den som bara nämnts automatiskt. Du kan sluta länge och korta 100 aktier i aktien. Du borde inte behöva försöka handla din väg ut ur positionerna Ring bara till din mäklare och berätta för dem att du inte vill ha positionerna, och de borde kunna göra en bokföring som får dem att gå iväg. Samma sak kan hända med ett ITM-tjursamtal som du inte handlar om. Till exempel, du hade ett 30-35 tjursamtal, och beståndet var vid 36 vid utloppet Ation Eftersom det långa samtalet är in-the-money blir du automatiskt utövat och köper aktien på 30 Eftersom det korta samtalet är in-the-money också får du automatiskt tilldelats och slutar korta börsen vid 35 Om din mäklare inte gör det T bli av med den långa och korta positionen samtidigt, ring upp dem. Om du någonsin är lång en uppsättning vid utgången, och satsen är in-the-money men du kan inte hitta någon att köpa satsen till en rimlig pris, du kan köpa aktien och utöva satsen Till exempel, du har länge en 30 strejk på utgångsdatum. Aktien är på 29 00 men du kan inte hitta en köpare för din sätta någonstans nära vad du borde få 1 00 Köp den lager på 29 00, vilket kostar 2900 00 Träna satsen, vilket innebär att du säljer beståndet till 30, en 3000 kredit De två transaktionerna lämnar dig utan position, men en 100 vinst, mindre provisioner Ring din mäklare och fråga om samma dag Övning om du vill göra detta. Du kan handla tjuranropsspridningar i ett konto som inte har behörighet för spridningshandel , till exempel ett IRA-konto, så länge du äger beståndet och har tillstånd att sälja täckta samtal och köpa långa samtal. Till exempel äger du 1000 aktier i XYZ med aktierna på 30 Du kan köpa tio XYZ 30 långa samtal och sälja tio XYZ 35 korta samtal När det gäller din mäklare har du tio telefonsamtal och tio långa samtal, båda tillåtna. Såvitt du är bekymrad, har du en tjursamtalsspridning som kommer att gynnas om aktien går upp från 30, som såväl som aktier av aktier som också kommer att gynna, förstås, om aktien råkar höjas över 35 och du inte vill förlora beståndet, bör du stänga spridningen, annars riskerar du att bli kallad ur ditt lager. Du kan också använd ovanstående idé att handla björnsspridningar eller kalenderspridningar om du vill att din mäklare fortfarande bara ser täckta samtal och långa samtal. Du kan sälja sätter en hausseformad strategi i ett konto som inte har behörighet för nakna alternativ, till exempel en IRA, Genom att få tillstånd för CSEP-handel från din mäklare CSEP stan ds för Cash Secured Equity Put och innebär att du kan sälja satser om du behåller kontanter i ditt konto för att täcka inköpspriset på aktien om du är tilldelad på den korta satsen. Det är då upp till dig om du använder den korta satsen bara för kortfristiga affärer eller någonsin tillåta dig att tilldelas på en kort uppsättning. Eftersom du kan sälja satser med ovanstående strategi kan du också handla björnen eller tjur sätta spridda. Din mäklare kommer att se en CSEP och en lång uppsättning, båda tillåtna Du kan ställa in kombinationen som en björn eller en tjur, beroende på din utsikter för beståndet, med lämplig riskbelöning och exitstrategier. På liknande sätt säljer en anropsstrategi inte en IRA-strategi, utan säljer Täckta samtal är Så länge du äger beståndet kan du sälja samtal mot det. Det är upp till dig om du närmar dig handeln som opportunistisk alternativ daghandel eller mer normalt täckt samtalförsäljning. Din mäklare vann inte så länge som de korta samtalen är täckta av lager Oavsett hur Du närmar dig det, du måste köpa de korta samtalen om beståndet någonsin överstiger det lösenpris du sålde om du inte vill riskera att bli uppkallad. Det är möjligt för ett mäklare s automatiskt matchningssystem för att skapa en krav på optionsmarginal på ditt konto som inte borde finnas. Ibland gör det ingen skillnad, men om du är nära att få ett marginalanrop ändå kan felaktigheten orsaka ett felaktigt samtal. Du borde ringa till din mäklare och be dem att antingen manuellt matcha din Alternativa positioner eller meddela ditt konto om det falska samtalet. Till exempel äger du 1000 aktier i XYZ, säljer tio täckta samtal vid 20 strejken och säljer också tio samtal vid 25 strejken och köper tio långa samtal på 25 strejk för att göra en kalender Din mäklare borde matcha de korta 20 strejken mot lagret och korta och långa 25 slår mot varandra, vilket inte medför något krav på marginal. Men deras automatiska system kan matcha de korta 25 strejken mot lagret och korta 20 Strik E mot den långa 25 strejken som gör ett diagonalbjörnsamtal och lämnar dig med ett 10 kontrakt x 5 x 100 aktier per kontrakt 5 000 marginalkrav. Har du förlorat pengar igen. Är du seriös om att tjäna mycket pengar. Jag kan hjälpa dig Tjäna massor av pengar som handlar marknaderna oavsett vilken nivå du är just nu. Grunderna i Options Trading. Om du just börjat med options trading är det rätt kurs för dig. Detta kommer att ställa dig till framgång och bygga en Grund för Options Profit Formula för att göra konsekventa vinster på marknaden. Tillämpningar Trading Coaching. En-på-ett-coaching är det mest effektiva sättet att lära sig hur man handlar alternativ Jag ska inte bara visa dig hur man handlar lönsamt utan också förbereder din handelspsykologi Att vara en konsekvent winner. Options Profit Formula. Look över min axel och se hur jag tjäna pengar på mitt riktiga konto genom att handla i ett riktningsrikt sätt. I 2012 fick jag 91 5 på min verkliga konto med mitt unika handelssystem som du också kan duplicera . Lär känna mig bättre. Jag tror att jag var mycket som du just nu, jag vet exakt hur du känner. Min väg till framgångsrika alternativ handel var lång och tuff. Det var alltid svårt att räkna ut var marknaden gick. Jag hatade särskilt de branscherna När min position stängdes av en stopporder och då vände marknaden sig men jag var inte där längre. Inte att nämna att en stopporder aldrig innebar en riktig riskhantering för mig. Detta motiverade mig huvudsakligen att ta handel mer allvarligt. Efter två år och två tömda konton började sakerna förbättras. De är lönsamma. Läs vad de tycker om mig. Under alla mina år med handel olika saker är Gery s metoder de mest tillförlitliga och vinstproduktionen jag har sett. Viktigast har jag gjort pengar från början Jag m älskar det faktum att jag kan stödja min livsstil online på bara en kort tid. Options Trading är ett mycket nytt område i min handelserfarenhet. Gery s Options Trading Course var en riktig överraskning för mig eftersom det överträffade alla förväntningar jag var ama Zed hur tydligt kan Gery förklara ett så komplicerat handelsämne. Med Gery s OPF-strategi förvärvade jag en mycket specifik praktisk kunskap som jag kan handla med stor sannolikhet och i ett riktningsläge. Det är vackert att se hur tiden fungerar på min sidodag efter dagen älskar jag att titta på det. Det här är den bästa strategin jag någonsin har snubblat över. Det har helt ändrat min åsikt om alternativhandel. Det klargjorde hur jag konsekvent kan tjäna pengar månad efter månadshandling i ett område med stor sannolikhet och i en avslappnad Mode. OPF är fantastiskt Jag kan vänta på nästa episod för att bli publicerad av Gery Det här är vad jag kan lära mig mest av, för det är praktiskt, visar tanken bakom alla beslut och han gör det också på hans levande konto time. Options Trading Blog.

No comments:

Post a Comment