Saturday 21 October 2017

Alternativ Trading Pit Tjänst


Options Trading Scams. Option Prenumerationstjänster att undvika. Även om det är frestande att lista specifika alternativ prenumerationstjänster som jag tror är handelssvindel, har jag valt istället för att ge en checklista över vad som ska undvikas när man överväger att prenumerera på en tjänst som håller mig borta Juridiskt hett vatten och gör det möjligt för dig att tillämpa kriterierna nedan för varje handelsservice du överväger att använda. Traderingsbedrägerier är en subjektiv term ändå Valmöjlighetstjänster måste inte engagera sig i faktisk bedrägerier för mig klassificera dem som bluffar De måste bara ha Kapacitet eller sannolikhet att förlora sina abonnenter mycket pengar. Hämta de 3 viktiga frågorna som jag frågar om en giltig alternativ handelstjänst. Tänk på att checklistan nedan är den inverse motsvarigheten. Det finns 6 varningsskyltar som en handelstjänst är mest sannolikt En handelssvindel. 1 - Skälen är för bra för att vara sant. Det är ett gammalt ordspråk, men en pålitlig - om det låter för bra för att vara sant, är det förmodligen om en tjänst hävdar att de vanligtvis bara föreslår eller innebär att man undviker sin egen lagliga Varmt vatten att du kan ta en liten summa som 1000 och göra den till 100 000 eller bättre än, en automatiserad ström av månatlig inkomst som gör det möjligt för dig att sluta jobba och bo nära en varm vattenkälla, chansen är att det handlar om bluff. 2 - Något omnämnande av hemliga strategier eller referenser till strategier som professionella handlare eller mäklare inte vill att du ska veta om. Det finns inga hemliga strategier eller alternativ handelshemligheter, även om det kan finnas strategier du inte känner till och de stora dåliga yrkesverksamma De verkligen Kunde inte bryr mig mindre vilka strategier du använder. Som jag sagt på andra ställen på denna sida är handel alternativ i huvudsak handel med risk. Vissa strategier är mer komplicerade än andra och vissa kan ha en mer tilltalande riskbelöningsprofil baserad på din egen handelsinvestering Personlighet men förstår denna gemensamma nämnare ju högre avkastningen du söker desto större risk kommer du att behöva ta för att uppnå den. Jag tror att det är möjligt att göra 100 per år i mitt bästa år, min avkastning var 61 92 Om du är villig att riskera hela din portfölj, kan du teoretiskt göra mycket mer än 100 per år Men vad tror du oddsen kommer att vara att du kommer att ha något kvar att handla med th på 5-10 år. 3 - Långsamma samtal eller långa sändningar only. Beware någon alternativ handelstjänst som tillhandahåller på plats eller via e-post en lista över samtal eller satser för att du bara ska köpa och vänta bara på att de ska dubbla eller tredubbla i värde. Det kan vara enkla affärer att Plats, och du kan ibland träffa en av parken för en stor trippelsiffrig vinst, men du kommer att slå ut mycket mer och slår ut på optionsmarknaden betyder mer än att bara gå tillbaka till dugout och vänta på din Nästa på bat - det betyder att man förlorar en stor summa pengar. Låt mig uttrycka det tydligare att betala någon för att ge dig en lista över samtal eller köp att köpa är för mig detsamma som att betala någon för att ge dig en lista över lotteri siffror att spela. I allmänhet kan du bara köpa långa samtal eller sätta som en del av en rutinmässig handelsstrategi. Det kan vara en plats för strategin i speciella situationer där du har hög grad av säkerhet att ett lager kommer att göra en Stor rörelse på kort sikt och så länge som den här utsikten inte är redo att prissätta alternativen, även om det finns några möjliga bättre strategier där också, som strängle eller strängen. Men förutsättningen för detta tillvägagångssätt - att du kan tätt begränsa dina förluster samtidigt som dina stora vinnare hamnar stora vinster som kommer mer än att kompensera dina förluster - är extremt svårt att dra av. En tjänst som främjar denna idé, enligt min mening, är bara ute för att fånga dig i en månad eller två tills du vet att ett krympande mäklarkonto normalt har den effekten på människor. 4 - Webbplatser eller kampanjemails som bara listar en prenumerationsservice s senaste vinnare. Det är inte så att jag ifrågasätter giltigheten för en tjänst s vinnande affärer Trots allt kan handelsalternativ resultera i enastående vinster på en procentuell basis. Men mina handelsbedrägerier Radar lyser verkligen upp när jag får en e-postlista med fem eller fler senaste affärer där jag kunde ha tjänat enorma dubbel - och trefemsiffriga avkastningar på bara några dagar eller veckor. Vad jag skulle hitta oerhört mer värdefullt är vad det e-postmeddelandet alltid inte innehåller - En lista över tjänsten s senaste förlorare Och jag kan garantera dig, den listan skulle vara mycket mer intressant och mycket längre än vinnarlistan. 5 - Brist på insyn. En alternativ handelstjänst som inte handlar om bedrägeri kommer att ge någon form av insyn i resultat eller tillgång till servicearbetet. Transparens behöver inte alltid innebära verifierbar prestanda och spårningsregister. Tillsammans ger vissa alternativtjänster inte T tillhandahåller aktuella val eller handelsrekommendationer Vissa tjänster tillhandahåller helt enkelt verktyg som är utformade och marknadsförda för att göra dig till en bättre näringsidkare. Så öppenhet kan innebära andra kriterier, till exempel hur mycket extra utbildningsinnehåll, resurser, nyhetsbrev, blogginlägg etc. gör tjänsten annars . Du kan lära dig mycket om onlinetjänster eller webbplatser eller organisationer och hur seriöst och legitimt de är genom att utvärdera kvantiteten och kvaliteten på de gratis material som de tillhandahåller. 6 - Wanted Lazy Investors. Trading bedrägerier är berömda för att erbjuda ut ur denna värld återvänder för ganska mycket ingen ansträngning från din sida Nu har jag aldrig varit en fan av Puritans, eller deras arbetsetik jag tror på att arbeta smartare, inte svårare Men fortfarande Jag tror på att arbeta Det jag inte tror på är att få en rik snabb marknadsföringshype. Du behöver inte ha en daglig handelskänsla eller hängivenhet till varje realtid på en aktiekarta för att tjäna bra pengar med alternativ. realistisk alternativ handlare är villig att sätta i den nödvändiga tiden och ansträngningen att faktiskt lära sig att handla lönsamt Och, förlåt att behöva vara bärare av dåliga nyheter, men det kommer antagligen att ta mer än tjugo minuter i månaden. Fina tankar. Alternativhandelstjänster är som alla andra typer av tjänster Några ger värde och några don T De som ger realt värde håller fast och får ett trovärdigt rykte och lojalt följande. Och de som inte kommer slutligen gå iväg Tyvärr fortsätter de att komma tillbaka under differen T guises Tricket är att ta reda på vilket som är på förhand. Ovanstående är mitt försök att hjälpa dig som du gör om att göra egna bedömningar och jämförelser. Speciell rapport Options Trading Pit Track Record, Ian Cooper. Editor s Obligationshandel alternativ är inte Något nytt faddar När allt kommer omkring, när ett alternativ ökar i värde med 150 - och den underliggande aktien uppskattar bara 50 - vilken vinst skulle du föredra. Cooper såg ut för 10 år sedan och under vägen han utvecklade en anmärkningsvärd noggrannhet Överraskande enkel alternativ handelsstrategi Han gör det genom att kombinera sitt eget recept av tekniska indikatorer - som dojis, ljusstakar och williams sortiment - och genom att noggrant bedöma och förutsäga nyhetsspridning. Under 2009 har Ian och hans team hjälpt läsarna att samla en 24 för 28 track record med 1000 plus kumulativa vinster att starta, med en genomsnittlig hålltid på endast 11 dagar Sedan starten av hans tjänst är han 54 för 67 med en 60 genomsnittlig vinst. Samtliga ian s stängda positioner är listade i hans Alternativportföljen nedan. Du förstår att det verkligen kommer ner till det här alternativet erbjuder möjligheten att göra hundratals till och med tusentals procentpoängvinster på din investering - på bara några dagar och med vår ekonomi som fortfarande är i flux, får du möjlighet till episka vinster i alternativen har aldrig varit större Allt du behöver är rätt vägledning. I slutet av Ian s track record nedan kommer du att se en länk till en rapport vi har publicerat kallat Options Investing Made Easy samt en andra länk en fullständig rapport om Ian s Senaste alternativet trading opportunity. Good investeringar, Brian Hicks Publisher, rikedom Daily. Options Trading Pit - Aktuella stängda positioner. Top 10 alternativ Trading Blogs. There finns några bra handelsbloggar där ute och antalet bloggare verkar snabbt växa där är några bloggare som jag läser regelbundet Dessa killar är crme de le crme av alternativ bloggare som ger bra marknadsanalys, handelsideer och pedagogiska inlägg som jag ville sammanställa denna lista över Top 10 alternativet Tradi ng Bloggers som en resurs för andra handlare att använda Några av dessa kan du ha hört talas om. Vissa kan vara nya för dig Jag har skapat listan baserat på en mängd olika faktorer, inklusive hur bra jag hittar deras bloggar och deras övergripande popularitet. och låt mig veta om du tror att jag har missat någon De flesta av dessa killar är på Twitter och jag har upprättat en lista där du kan följa dem.1 Alternativ Pit Mark Sebastien. Option Pit drivs av Mark Sebastian, en tidigare marknadsförare på både Chicago Board Options Exchange och American Stock Exchange Option Pit är en fantastisk resurs för alternativhandlare och bloggämnen inriktar sig mycket på underförstådd volatilitet, så du kan förstå varför jag gillar den. En av de stora sakerna om Option Pit är att det finns nya Innehåll ganska mycket varje dag och det är alla högkvalitativa saker Mark är också en vanlig på CNBC Jag besöker denna webbplats varje dag.2 Alternativ Hawk Joe Kunkle. Options Hawk är ett annat alternativ trading site som har ett stort fokus på handel implicit volatilitet Joe Kunkle är t han man bakom Options Hawk-märket och medan han inte postar på sin blogg så regelbundet som några andra i den här listan, när han gör det är allt super informativt med många handlingsbara idéer. Han är mycket lyhörd om du har frågor, Men ta inte det som en licens för att bombardera honom med frågor. 3 Sheridan Option Mentoring Dan Sheridan. Sheridan är gudfadern av alternativutbildning och har varit i branschen längre än ganska mycket alla. Verkligen vet hans saker och ger bra, gratis innehåll på hans blogg Det finns också massor av hans videoklipp på CBOE-webbplatsen, om du har tid att kolla på dem, så vunnit du inte ångra det.4 Lazy Trader Lazy Trader. Lazy Trader är en super trevlig kille. Hans blogg är fylld med handel Relaterade tips om ämnen som psykologi, penninghantering och riskhantering Han lägger också in sina affärer på webbplatsen och ger en uppdatering om hur de utför varje helg. Han fokuserar främst på kreditspridningar och järnkondorer men har också mycket information Ation på andra strategier Jag gjorde ett gästpost för Lazy Trader en gång som du kan kolla här.5 Alternativ Alpha Kirk Du Plessis. Kirk från Option Alpha är gå till killen för nybörjare som vill lära sig alternativhandel Hans bloggarkiv och resursavsnitt Är omfattande och fylld med intressanta knoppar Han handlar rent kreditspreadar, järnkondorer och nakna satser och calls.6 Stabila alternativ Kim Klaiman. Steady Options, drivs av Kim Klaiman med bidrag från Mark Wolfinger är en bra plats att besöka varje vecka eller så Great Artiklar om måste läsa ämnen.7 Investera med alternativ Steven Place. En annan bra webbplats att besöka på en vecka. Investera med Options grundare Steven Place är en bra lärare om att ta med komplexa ämnen till ett lättförståeligt format. Blogginlägg är informativa och är bra För mellanhandlare eller nybörjare som vill expandera på sin nuvarande kunskapsbas.8 VIX och More Bill Luby. While tekniskt inte en ren options trading blogg, VIX och More är numret en resurs om allt volatilitet Alla alternativ som handlar om sitt salt behöver ha en god förståelse för volatiliteten Jag har lärt mig mycket av de tjänster jag har läst hittills och kan inte vänta med att dyka in i resten av dem.9 Den blå kragen Investor Alan Ellman. Alan Ellman från The Blue Collar Investor är förmodligen den främsta expert på täckta samtal. Han har skrivit 5 böcker som har bra recensioner på Amazon Allan är väldigt populär bland riskfyllda investerare som tittar på alternativ som ett sätt att skapa en stabil , låg riskinkomst Inga galna högflygningshandlingar här, bara solida råd för långsiktiga investerare.10 Sassy alternativ Rachel Shasha. Rachel från Sassy-alternativet ger utmärkta marknadskommentarer och handelsideer, definitivt värda att läsa varje vecka. Så det är min Top 10 Alternativ Trading Bloggar, jag är säker på att det här kommer att skapa en hel del kontrovers som liknar mina Top 25 Traders på Twitter-post. Var gärna meddelad i kommentarfältet om du tror att jag saknade någon. Kom ihåg att sha Re det här inlägget på Twitter, Facebook och Google Plus med knapparna till vänster Kom ihåg att checka tillbaka till bloggen regelbundet under de närmaste veckorna, eftersom jag kommer att tillkännage en läsarkonkurrens med massor av svala giveaways soon. Related Posts. It är min Dagligen mest varje dag bara för att läsa sina tankar om de rådande marknadsförhållandena Det är bara den ena artikeln om dagen men killen är riktigt bra på att sammanfatta allt som händer runt om i världen och han kallar det alltid som han tycker att det är , Varken Bullish, Bearish eller Neutral, utan sockerkodning eller säkring av sitt språk. Mycket smart näringsidkare och modig bloggare. Det är bra, tack Lazy Trader Jag förstod inte att han postades varje dag. Tack, tack för dem. Ingen bekymmer Alan, Hoppas det hjälper dig. Villkor Trading säger. Mycket insiktsfullt När du skriver innehåll måste vi tänka på vad andra vill gilla för att se ett nytt alternativ för handelstips som är aktuellt. Håll tipsen som jag har prenumererat via e-post, så dåligt tillbaka.

No comments:

Post a Comment